att vara kär

Ni vet när det pirrar till i magen när man ser den man älskar, när man hör personens namn, när man ser en bild eller bara tänker på personen. Visst är det en härlig känsla? Att känna att man älskar någon och att bli älskad tillbaka är nog den känslan som lyfter upp än och gör att allt känns bra och lyckligt i livet. Att vara kär måste vara något som vi inte kan leva utan eller i alla fall inte jag, jag kommer då aldrig sluta vara kär i min kärlek. Ni vet när en person har fått en så stor del av ens hjärta och allt man bryr sig om är att den ska må bra och så länge personen är lycklig så är man sjäv det. Att se den personen i le är det finaste som finns. Ja att vara kär, de känns i hela kroppen, från tårna enda till huvudet. Att vara kär slår allt, det är helt underbart. 
Ja, jag är helt galet kär och det är den mest underbaraste känslan jag har fått uppleva. 
 
 
1 Anonym:

skriven

Jag är också kär, i dig faktiskt. XOXO


/axel:D

Kommentera här: